2013. június 2., vasárnap

Kirchberg an der Raab, Seerosenbad, SzG3



Ez a hétvége időjárás szempontjából egy katasztrófa (ma - vasárnap is szakad az eső), de szombaton du. volt egy napos időablak, így azt kihasználva eljöttem ide. Igazából az itt található kastély miatt jöttem ide, de összességében egy nagyon szép helyet találtam itt, "természetesen" a kastélyon kívül. Nekem az itt található szabadtéri strand tetszett a legjobban, az általam látottak közül az egyik legszebb (önmagában gyakorlatilag tökéletes, de nehéz sorrendet állítani a szebbnél szebb strandok között). Látszik rajta, hogy igen gondosan megtervezték, egyesítve a természetes és mesterséges strandok legjobb részeit. Megnézve a Google térképet, látszik, hogy még arra is gondoltak, hogy felülnézetben a névadó tavirózsára is hasonlítson a kialakítása. Egy ilyen strand nálunk egy golfpálya része lehetne, olyan extra a minősége, még az olyan apróságokra is gondoltak, mint csobogók, víz fölé nyúló kis teraszok, stb. Itt meg egy közstrand. Érdekes, hogy a képek színei nagyon hasonlítanak a fürstenfeldi strand színeire (ez persze valószínűleg nem véletlen, kb. ugyanabban az évszakban fényképeztem le, a szerkezete is hasonló hozzá, csak jóval kisebb). Ez tényleg egy olyan hely, amiért szó szerint irigylem őket.
Egy megjegyzés: itt most nem direkt fényképeztem a strandot olyan időben, amikor senki nem volt ott, így alakult. Ezt azért említem meg, mert a Google Earth azon gyakorlatával nem értek egyet, hogy az olyan képeket nem nagyon közli, amelyeken emberek vannak. Sok, elsősorban turisztikai helyhez hozzátartozik a nép is, igazi életteli strandfotót főidényben lehet készíteni, azon meg emberek vannak. Azzal egyetértek, hogy beállított, pózolós képeket nem közölnek, de az adott helyhez tartozó népességnek része kell, hogy legyen a fotónak, mert úgy természetes. nekem is rengeteg (na jó, sok) képem nem került fel a Google Earth-re, mert ember volt rajta, ráadásul "természetes állapotban". Ugyanilyen okok miatt azt sem értem, hogy egy állatkertet is csak az állatokkal együtt lehet bemutatni fényképen, azok zömét sem teszik fel. Szerintem egy strand, tengerpart, állatkert, vagy akár város (emberekkel) ugyanúgy hozzátartozik a Földhöz, főleg természetes kinézetében.


360o panoráma 1
360o panoráma 2

Vissza a főoldalra (katalógus)

 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
 Seerosenbad (Tavirózsa strand)
Seerosenbad (Tavirózsa strand)

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése